Aizsargātā lietotāja atbalsts
Atlaide tavam rēķinam
Atlaide tavam rēķinam
No 2023. gada janvāra Enefit piedāvā saviem klientiem, ar statusu"aizsargātais lietotājs", atlaidi elektrības rēķiniem. Esošajiem Enefit klientiem atlaide tiek piemērota automātiski un tiks iekļauta rēķinā.
Lai uzzinātu vairāk, par aizsargātā lietotāja atbalstu, apmeklē BVKB mājas lapu.
Noslēdz līgumu ar Enefit un saņem aizsargātā lietotāja atlaidi saviem elektrības rēķiniem.
*Ja tiek mainīts pakalpojuma sniedzējs vai uzsākts jauns pakalpojuma līgums, lūgums veikt atzīmi e-pakalpojuma Latvija.lv vietnē, norādot jauno līguma numuru un pakalpojuma sniedzēju.
Ja tev ir piešķirti vairāki aizsargātā lietotāja statusi, tad piešķirtais atbalsts summējas un netiek dalīts pa vairākiem elektroenerģijas līgumiem.
Lai apskatītu informāciju par sev piešķirto aizsargātā lietotāja statusu un līguma numuru, uz kuru maksājuma samazinājums ir attiecināts, aicinām izmantot e-pakalpojumu ‘Aizsargātā lietotāja statusa noteikšana’ portālā www.latvija.lv. E-pakalpojumā var veikt līguma numura nomaiņu, uz kuru turpmāk vēlaties saņemt aizsargātā lietotāja maksājuma samazinājumu.
Atbalstu elektroenerģijas rēķinam saņemsi nākamajā mēnesī pēc pakalpojuma pieteikšanas.
Informācija par aizsargātā lietotāja statusu tiek atjaunota katra mēneša 7.datumā. Periodā no 1. līdz 6. datumam tiek attēlots iepriekšējā mēneša statuss. Tekošā mēneša aktuālais statuss tiks atspoguļots 7.datumā.
Ja esi aizsargātais lietotājs, kurš saņem elektrības pakalpojumu no Enefit, bet neesi līgumslēdzējs (tu īrē vai maksā par elektrību mājas apsaimniekotājam), tad vari saņemt atbalstu, saskaņā ar galalietotāja noslēgto līgumu. Lai saņemtu atlaidi, sazinies ar Enefit klientu apkalpošanas centru rakstot e-pastu uz [email protected] vai zvanot 6000 0055.
Lai pieteiktu atlaidi nepieciešams norādīt:
No 2023. gada janvāra privātpersonām, ar statusu aizsargātais lietotājs, Enefit nodrošina valsts atlaidi elektrības rēķiniem. Ja gala klientam ir aizsargātā lietotāja statuss un par elektrību tas norēķinās ar apsaimniekotāja starpniecību, tad apsaimniekotājs apkopo šo iedzīvotāju pieteikumus un anketu veidā iesniedz Enefit.
Apsaimniekotājiem līdz tekošā mēneša pirmajam datumam ir jāiesniedz klientu saraksts, kuri vēlās saņemt aizsargātā lietotāja atlaidi no Enefit, sūtot sarakstu savam Enefit klientu attiecību vadītājam vai uz e-pastu [email protected].
Kļūt par Enefit klientu ir vienkārši un ātri:
Visus pārējos ar tirgotāja maiņu saistītos jautājumus nokārtosim mēs.
Atceries, ka elektroenerģijas tirgotāja maiņa nākamajam mēnesim jāpiesaka līdz mēneša 15. datumam. Ja pieteiksi to mēneša otrajā pusē, tad tirgotājs tiks mainīts no aiznākamā mēneša 1. datuma.
Pakalpojums ir maksājuma samazinājums elektroenerģijas rēķina summai vienam elektroenerģijas līgumam. Maksājuma samazinājumu piemēro elektroenerģijai un sistēmas pakalpojumiem, bet ar to nedrīkst segt pievienotās vērtības nodokli.
Tiesības saņemt pakalpojumu ir maznodrošinātai vai trūcīgai mājsaimniecībai (personai), daudzbērnu ģimenei vai ģimenei (personai), kuras aprūpē ir bērns/i ar invaliditāti, vai persona/as ar I invaliditātes grupu, kura patērē elektroenerģiju savā mājsaimniecībā pašu vajadzībām (galapatēriņam).
Pakalpojums netiek sniegts aizsargātajam lietotājam, kas reģistrēts Uzturlīdzekļu garantiju fonda iesniedzēju un parādnieku reģistrā kā parādnieks.
Atlaide tiek piemērota automātiski pirmajam līgumam, kuru noslēdzi ar Enefit par elektroenerģijas pakalpojumiem. Lai nomainītu adresi uz kuru tiek piemērota atlaide pievienojies www.latvija.lv.
Jā, tu vari saņemt aizsargātā lietotāja atlaidi, ja šī ir tava deklarētā adrese. Lai saņemtu atlaidi, sazinies ar mūsu konsultantiem pa tālruni 60000055.
Ja esi jauns klients, tad atlaidi rēķinam saņemsi no pirmā līguma noslēgšanas mēneša.
Aizsargātā lietotāja atlaidi saņemsiet automātiski par esošo mēnesi.
Iepazīsties ar aizsargātā lietotāja datu lietošanas principiem.