Enefit privātuma paziņojums

1. VISPĀRĪGĀ INFORMĀCIJA

1.1. Mūsu mērķis ir būt uzticamam partnerim un nodrošināt mums uzticēto datu aizsardzību.

1.2. Aprakstītie principi sniedz pārskatu par to, kā SIA “Enefit” (reģistrācijas numurs: 40003824046; adrese: Rīga, Roberta Hirša iela 1, LV-1045) apstrādā personas datus un nodrošina personas datu aizsardzību.

1.3. Aprakstītie principi ir izstrādāti, lai izpildītu Eiropas Parlamenta un Padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, VDAR) 12. pantā "Pārredzama informācija, saziņa un datu subjekta tiesību īstenošanas kārtība" noteiktās pārziņa prasības un informētu fiziskas personas par personas datu apstrādes un tiesību aizsardzības principiem.

1.4. SIA “Enefit” klientu datu apstrādes principi attiecas uz SIA “Enefit” un tās klientiem.

1.5. Apstrādājot klientu datus, mēs ievērojam šādus principus: likumīgums, godprātība un pārredzamība, datu apstrāde tikai ierobežotiem un skaidri noteiktajiem mērķiem ar minimāli nepieciešamo datu apjomu katram konkrētajam mērķim, precizitāte, glabāšanas ierobežojumi, integritāte un konfidencialitāte, pārskatatbildība, integrēta un automātiska datu aizsardzība. Esam arī izvirzījuši sev mērķi ievērot gan Latvijas Republikas Datu valsts inspekcijas, gan Eiropas Datu aizsardzības kolēģijas vadlīnijas un ieteikumus datu aizsardzības prasību īstenošanā.

1.6. SIA “Enefit” piešķir lielu nozīmi cilvēku privātumam un viņu datu aizsardzībai, izmantojot drošus risinājumus datu apstrādei. Mēs īstenojam atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu personas datus pret neatļautu piekļuvi, nelikumīgu apstrādi vai izpaušanu, nejaušu nozaudēšanu, pārveidošanu vai iznīcināšanu.


2. DEFINĪCIJAS

2.1. Šajos principos mēs izmantojam terminus, kas definēti Vispārīgajā datu aizsardzības regulā (VDAR).

2.2. "Datu subjekts" ir fiziska persona (klients), kura personas datus apstrādā SIA “Enefit”.

2.3. "Datu aizsardzības tiesību akti" ir Latvijas Republikas Fizisko personu datu apstrādes likums, VDAR un citi piemērojamie tiesību akti valsts un Eiropas Savienības (ES) līmenī.

2.4. "Personas dati" ir jebkāda informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (piemēram, klienta kontaktinformācija vai dati, kas saistīti ar pakalpojuma izmantošanu).

2.5. "Apstrāde" ir jebkura darbība, kas tiek veikta ar personas datiem (piemēram, pārsūtīšana, reģistrēšana, datu ievadīšana, u.c.).

2.6. "Klienta dati" ir SIA “Enefit” klienta personas dati.

2.7. "Klients" ir fiziska persona, kas ir noslēgusi līgumu ar mums vai ir sniegusi mums savus datus un izteikusi vēlmi reģistrēties kā klients vai saņemt piedāvājumu no SIA “Enefit” noslēgt līgumu, bet vēl nav noslēgusi līgumu. Par klientu SIA “Enefit” uzskata arī nekustamā īpašuma īpašniekus, kuriem ir pienākums paciest inženiertīklus vai inženierkomunikācijas, kā arī fiziskas personas, kas izmanto mūsu pakalpojumus vai mūsu e-vidi.

2.8. "Pārzinis" ir SIA “Enefit”, kas nosaka personas datu apstrādes mērķus un līdzekļus.

2.9. "Apstrādātājs" ir SIA “Enefit” līgumpartneris (no pārziņa nodalīta vienība), kas apstrādā personas datus SIA “Enefit” vārdā un uzdevumā.


3. INFORMĀCIJA PAR DATIEM UN TO VĀKŠANAS METODĒM

3.1. Mēs saviem klientiem piedāvājam plašu pakalpojumu un e-vides klāstu. Datu subjekta apstrādāto datu sastāvs ir atkarīgs no tā, kādus pakalpojumus vai e-vidi datu subjekts izmanto, kādi dati ir nepieciešami, lai nodrošinātu šos pakalpojumus un e-vidi, un cik lielā mērā klients mums sniedz datus šim nolūkam (piemēram, sazinoties ar mums, pasūtot pakalpojumu vai reģistrējoties kā lietotājs).

3.2. Galvenie apstrādājamie personas dati ir: vārds un uzvārds, lietotājvārds, personas kods un cita saistītā informācija, vecums, adrese, e-pasta adrese, tālruņa numurs, tālruņa zvanu audioieraksts, informācija par pasūtītajiem pakalpojumiem vai iegādātajiem produktiem (piemēram, pakalpojuma sastāvs, papildu pakalpojumi, parametri, pakalpojuma adrese, izmantotais aprīkojums u. c.) un ar to saistītā statiskā IP adrese, domēna nosaukums vai ierīces sērijas numurs, norēķinu informācija (piemēram, rēķina adrese, rēķina atsauces numurs, norēķinu adrese), kā arī dati, ko klienti apkopo pakalpojumu lietošanas laikā e-vidē.

3.3. Mūsu mērķis nav apstrādāt īpašu kategoriju personas datus un šādu klientu datu apstrādi mēs parasti neveicam (VDAR 9. pants). Tomēr mēs nevaram galīgi izslēgt šādu personas datu apstrādi, ja datu subjekts nolemj mums atklāt īpašas personas datu kategorijas.

3.4. Mēs galvenokārt saņemam personas datus no pašiem datu subjektiem, piemēram, kad klients izsaka vēlmi noslēgt līgumu, pasūtīt pakalpojumu, reģistrēties kā klients vai mēs saņemam informācijas pieprasījumu. Turklāt mēs apstrādājam datus, ko datu subjekts ģenerē pakalpojumu izmantošanas laikā, kā arī tad, kad saņemam ar klientu saistītus datus no citiem avotiem (piemēram, citiem pakalpojumu sniedzējiem vai publiskiem reģistriem).


4. PERSONAS DATU APSTRĀDES NOLŪKI UN JURIDISKIE PAMATI

4.1. Personas datu apstrāde, kuras juridiskais pamats ir piekrišana

Mēs veicam uz piekrišanu balstītas apstrādes darbības pēc tam, kad esam saņēmuši derīgu piekrišanu no datu subjekta. Piekrišanas veidlapā mēs atsaucamies uz piemērojamajiem datu aizsardzības nosacījumiem. Jums ir tiesības nedot piekrišanu vai vēlāk atsaukt savu piekrišanu. Piekrišana ir spēkā līdz tās atsaukšanai. Piemēram, ir iespējams dot piekrišanu datu izmantošanai mārketinga nolūkos un personalizētu piedāvājumu saņemšanai.

4.2. Personas datu apstrāde, kuras juridiskais pamats ir līguma izpildes nepieciešamība

Situācijā, kad mēs ar jums noslēdzam vai sagatavojam līgumu, izpildām ar jums noslēgto līgumu vai pārvaldām ar līgumu saistītus jautājumus savās sistēmās, apstrādājot personas datus, mēs paļaujamies uz juridisko pamatu, kas nepieciešams līguma izpildei vai lai veiktu pasākumus pirms līguma noslēgšanas (VDAR 6. panta 1. punkta b) apakšpunkts).

4.2.1. SIA “Enefit” apstrādā personas datus uz līguma izpildes nepieciešamības vai pasākumu veikšanas pirms līguma noslēgšanas pamata, lai:

4.2.1.1.1. identificētu klientu un/vai tā pārstāvi;

4.2.1.2. sagatavot piedāvājumu pirms līguma noslēgšanas un sniegt informāciju;

4.2.1.3. veikt darbības, kas nepieciešamas pakalpojumu sniegšanai vai preču pārdošanai klientam (tostarp pakalpojumu un/vai preču pārdošanu un piegādi un informācijas par pakalpojumiem un precēm sniegšanu klientam);

4.2.1.4. nodrošināt klientu apkalpošanu, nosūtīt atgādinājumus un novērst kļūdas;

4.2.1.5. nodrošināt klientu ar e-vidi un tās pakalpojumiem un funkcijām;

4.2.1.6. aprēķināt ar līgumu saistītās pakalpojumu maksas, pārvaldīt pasūtījumus, sagatavot un nosūtīt paziņojumus un rēķinus;

4.2.1.7. nosūtīt klientam pa pastu ar līgumu un/vai pakalpojumu saistītus paziņojumus;

4.2.1.8. veikt klienta iekārtu apkopi un remontu, kā arī citas ar iekārtām saistītas pēcpārdošanas darbības;

4.2.1.9. nodrošināt līguma izpildi (piemēram, nodrošinājuma sniegšana, galvojuma līgumu slēgšana);

4.2.1.10. vadīt un virzīt parāda atgūšanas procesu un nodrošināt maksājumu saistību izpildi;

4.2.1.11. ja nepieciešams, citu darbību veikšanai, kas nepieciešamas līguma sagatavošanai, noslēgšanai, izpildei, vadībai vai izbeigšanai.

4.3. Personas datu apstrāde, kuras juridiskais pamats ir no tiesību akta izrietoša pienākuma izpilde (juridisks pienākums)

Saskaņā ar tiesību aktiem mēs apstrādājam personas datus, lai:

• izpildīt normatīvo aktu prasības par elektroenerģijas pārdošanu un lietošanu;

• nodotu ar elektroenerģijas tirdzniecības pakalpojuma sniegšanu saistītos datus sistēmas operatoram un šādus dotus saņemt no sistēmas operatora;

• pildīt pienākumus, kas izriet no grāmatvedības un nodokļu likumiem;

• izpildītu citu mūsu darbībai piemērojamo tiesību aktu prasības.

4.4. Personas datu apstrāde, pamatojoties uz leģitīmām interesēm

4.4.1. Noteiktās situācijās mēs varam apstrādāt jūsu datus, pamatojoties uz SIA “Enefit” likumīgām interesēm (VDAR 6. panta 1. punkta f) apakšpunkts). Mēs paļaujamies uz leģitīmām interesēm, apstrādājot datus, turpmāk norādītajos gadījumos:

4.4.1.1.1. atbildot uz datu subjekta pieprasījumiem ārpus klientu attiecībām (izņemot pirmslīguma sarunu gadījumā);

4.4.1.2. tīkla un informācijas drošības nodrošināšana, ievērojot datu aizsardzības prasības, un videonovērošanas sistēmas darbības nodrošināšana, piemēram, videonovērošana SIA “Enefit” elektroauto uzlādes stacijās;

4.4.1.3. zvanu ierakstīšana, lai nodrošinātu labāku apkalpošanu un saglabātu pierādījumus par distances līguma noslēgšanu un klienta identifikāciju;

4.4.1.4. informācijas par maksājumu kavējumiem (maksājumu kavējumu pārbaude) apstrāde kredītspējas novērtēšanas nolūkā;

4.4.1.5. personas datu apstrāde, ciktāl tas nepieciešams, lai aizsargātu mūsu grupas juridisko personu tiesības, tostarp strīdu izšķiršanas un juridisko prasību izpildes nolūkā;

4.4.1.6. mārketinga un reklāmas darbības, tostarp vēstuļu un jaunumu nosūtīšana klientiem, kuros tiek piedāvāti līdzīgi produkti un pakalpojumi (līdzīgu pakalpojumu piedāvāšana / piedāvājumu izteikšana klientiem, pamatojoties uz esošajām klientu attiecībām);

4.4.1.1.7 klientu apmierinātības aptauju veikšana, lai iegūtu atgriezenisko saiti;

4.4.1.8. nodrošināt grupas iekšējo pārvaldību;

4.4.1.9. attīstīt un uzlabot pakalpojumus / klientu apkalpošanu;

4.4.1.10. riska pārvaldības, krāpšanas novēršanas un trauksmes celšanas mehānismiem;

4.4.1.11. sazināties ar klientu, kurš atteicies no pieteikuma iesniegšanas, lai nosūtītu viņam paziņojumu, sniegtu personalizētu palīdzību vai uzlabotu mūsu pakalpojumus;

4.4.1.12. veicot lielus darījumus, kas saistīti ar grupas strukturālām izmaiņām un finansēšanu (piemēram, uzņēmuma nodošana, pārdošana, pirkšana, sadalīšana, apvienošana), komercdarījuma pārrunu un/vai izpildes laikā (datu apmaiņa/nodošana darījuma partnerim);

4.4.1.13. vispārēja klientu grupu profilēšana un segmentēšana, lai piedāvātu labāku pakalpojumu pārvaldību un pielāgotu saturu.

4.5. Personas datu glabāšana

Parasti mēs glabājam personas datus tik ilgi, cik nepieciešams, lai sasniegtu mērķus, kādiem personas dati tiek apstrādāti, likumā noteikto termiņu vai līdz noilguma termiņa beigām jebkādām prasībām, kas izriet no klientu attiecībām.

Datu glabāšanā mēs ievērojam šādus galvenos termiņus:

Glabāšanas periodsSaturs
1 gadsDati par potenciālajiem klientiem, kuri ir pieprasījuši SIA “Enefit”, piemēram, cenu piedāvājumus, konsultācijas vai informāciju par tehniskajām iespējām, bet nav kļuvuši par SIA “Enefit” klientiem, kā arī klientu apkalpošanas zvanu ieraksti.
3 gadi (glabāšanas periods sākas no līguma termiņa beigām)Trīs gadus pēc līguma termiņa beigām mēs dzēšam līguma pamatdatus un visus datus, kas radīti līguma izpildes laikā (piemēram, klientu saziņu, saraksti, tērzēšanas ierakstus, sūdzību izskatīšanu, paziņojumus, patēriņa vēsturi), ar nosacījumu, ka pēc līguma termiņa beigām netiek veikta ar līguma izpildi saistīta parāda atgūšanas procedūra.
7 gadiVisi personas dati, kas tiks iekļauti citos SIA “Enefit” attaisnojuma grāmatvedības dokumentos, lai nodrošinātu atbilstību grāmatvedības normatīvo aktu prasībām (piemēram, personas dati rēķinos, kvītīs, bankas konta izrakstos, līgumos un saistītos dokumentos).
10 gadiVisi personas dati, kas tiks iekļauti SIA “Enefit” inventāra sarakstos, grāmatvedības reģistros un/vai grāmatvedības organizācijas dokumentos (ja tādi personas dati vispār tiks iekļauti).
Līdz SIA “Enefit” reorganizācijai vai likvidācijaiVisi personas dati, kas tiks iekļauti SIA “Enefit” gada pārskatos (ja tādi personas dati vispār tiks iekļauti).


5. DATU SUBJEKTA TIESĪBAS

5.1. Tiesības iegūt informāciju un piekļuves tiesības. Piemēram, mūsu klientiem ērtākais veids, kā piekļūt savai pamatinformācijai un līguma informācijai, līguma datiem, patēriņa vietas datiem un patēriņa datiem, ir izmantot Enefit pašapkalpošanās vidi, kā arī sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Tiesības iegūt informāciju un piekļuves tiesības var tikt pakļautas noteiktiem ierobežojumiem, piemēram, ja informācijas un datu izpaušana ir aizliegta saskaņā ar normatīvajiem aktiem par valsts drošību, valsts aizsardzību, sabiedrības drošību un krimināltiesībām. Datu subjekts var saņemt informāciju par tā personas datu saņēmējiem vai saņēmēju kategorijām, kuriem dati ir izpausti pēdējo divu gadu laikā. Ja klients vēlas iegūt informāciju par saviem datiem telefona sarunas laikā ar klientu apkalpošanas dienestu, tad SIA “Enefit” pirms informācijas sniegšanas pēc klienta pieprasījuma var būt nepieciešams veikt klienta identifikāciju.

5.2. Tiesības uz personas datu labošanu. Datu subjektam ir tiesības labot savus datus, ja dati ir nepareizi vai nepilnīgi. Piemēram, ja klienta dati ir mainījušies vai klients atklāj, ka viņa dati ir nepareizi, viņam vienmēr ir tiesības un noteiktos gadījumos arī līgumā noteikts pienākums labot šos datus pašapkalpošanās sistēmā vai sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu, lai tos labotu. Ja klients vēlas labot savus datus telefona sarunas laikā ar klientu apkalpošanas dienestu, tad SIA “Enefit” pirms datu labošanas pēc klienta pieprasījuma var būt nepieciešams veikt klienta identifikāciju.

5.3. Tiesības pieprasīt personas datu dzēšanu. Noteiktos gadījumos datu subjektiem ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu. Tomēr šīs nav absolūtas tiesības. Piemēram, šīs tiesības nav piemērojamas situācijās, kad mēs apstrādājam klienta personas datus, lai izpildītu pienākumus, kas izriet no Elektroenerģijas tirgus likuma vai citiem tiesību aktiem. Vēlamies arī norādīt, ka, ja datu subjektam ir spēkā esošs līgums un viņš vēlas izmantot savas tiesības uz dzēšanu, nebūs iespējams turpināt saņemt līgumā paredzētos pakalpojumus.

5.4. Tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi, tostarp pret apstrādi, kas pamatojas uz likumīgām interesēm. Jebkuram datu subjektam ir tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi, iesniedzot SIA “Enefit” pamatotu pieprasījumu. SIA “Enefit” vairs neapstrādās personas datus, ja vien SIA “Enefit” nepierādīs pārliecinošu leģitīmu apstrādes pamatojumu, kas ir svarīgāks par datu subjekta interesēm, tiesībām un brīvībām (piemēram, apstrāde tiek veikta, lai izpildītu pienākumu, kas izriet no piemērojamiem tiesību aktiem vai spēkā esoša līguma), vai lai celtu, īstenotu vai aizstāvētu juridiskas prasības (piemēram, situācijā, kad klients ir pārkāpis līgumu). Neatkarīgi no iemesliem jūs jebkurā laikā varat iebilst pret savas e-pasta adreses apstrādi, kad SIA “Enefit” sūta jums komerciālus paziņojumus pa e-pastu, un šādā gadījumā jūsu personas dati, kas ir e-pasts, vairs netiks apstrādāti komerciālu paziņojumu sūtīšanai e-pastā.

5.5. Tiesības uz apstrādes ierobežošanu. Noteiktos gadījumos datu subjektam ir tiesības pieprasīt ierobežot savu personas datu apstrādi. Tā tas ir, piemēram, ja datu subjekts apstrīd personas datu precizitāti un apstrāde tiek ierobežota uz laiku, kas ļauj pārzinim pārbaudīt personas datu precizitāti.

5.6. Tiesības uz datu pārnesamību. Tiesības uz datu pārnesamību ir piemērojamas, ja apstrāde pamatojas uz piekrišanu vai līguma izpildi un apstrāde tiek veikta ar automatizētiem līdzekļiem.

5.7. Tiesības vērsties tiesā un/vai uzraudzības iestādē. Jebkuras domstarpības ar datu subjektu SIA “Enefit” vispirms vēlas risināt sarunu ceļā. Lai nodrošinātu godprātīgu un pārredzamu apstrādi attiecībā uz datu subjektu, saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem mums ir arī pienākums informēt datu subjektus par tiesībām iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei - Latvijas Republikā uzraudzības iestāde ir Datu valsts inspekcija, e-pasts [email protected] , tālruņa numurs +371 67223131.


6. AUTOMATIZĒTI LĒMUMI UN PROFILĒŠANA

6.1. Automatizēts lēmums ir lēmums, kura pamatā ir automatizēta apstrāde, kas tiek veikta bez cilvēka iejaukšanās, lai process būtu ātrāks un raitāks.

6.2. Apstrādājot personas datus, SIA “Enefit” var pieņemt arī automatizētus lēmumus, piemēram:

6.2.1. lai veiktu priekšvēstures pārbaudi, pārdodot preces un sniedzot pakalpojumus uz kredīta noteikumiem, kuras ietvaros mēs apstrādājam attiecīgo informāciju par Jūsu maksājumu veikšanu un izcelsmi, kas iegūta no SIA “Enefit” informācijas sistēmām, kā arī no publiski pieejamām datubāzēm (publiskiem paziņojumiem; informāciju, ko sniedz tiesībaizsardzības iestādes; citiem oficiāliem reģistriem un publikācijām, piemēram, komercreģistra, iedzīvotāju reģistra, kredītinformācijas biroji);

6.2.2. parādu procesā, lai nosūtītu automātiskus paziņojumus un ierobežotu sniegtos pakalpojumus saskaņā ar līguma un tiesību aktu noteikumiem.

6.3. klientu profilēšanas gadījumā, kuras mērķis ir izveidot dažādus klientu segmentus, tipus vai profilus, kas ļauj sniegt katram klientam pielāgotus piedāvājumus un pakalpojumus. Profilēšanai mēs varam analizēt, piemēram, datus par klientu demogrāfiju (vecums, dzimums), pakalpojumu izmantošanas datus, atrašanās vietu un uzvedības modeļus, izmantojot dažādas starptautiski atzītas un konkrētajam gadījumam piemērotas statistikas analīzes metodes.

6.4. Klientam ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt papildu paskaidrojumus un iebilst pret automatizētiem lēmumiem, kas attiecas uz klientu, informējot par to SIA “Enefit”.


7. CITAS PERSONAS, KAS IESAISTĪTAS DATU APSTRĀDĒ

7.1. Klientu datu apstrādē varam būt iesaistīti ne tikai mēs paši, bet arī apstrādātāji. Apstrādātāji ir mūsu līgumpartneri, kas, piemēram, iesaistās norēķinu organizēšanā, atbildēs uz klientu jautājumiem vai mārketinga pakalpojumu sniegšanā, pakalpojumu tālākpārdošanā vai citu pakalpojumu sniegšanā, izmantojot saziņas pakalpojumus utt. Apstrādātājam ir tiesības apstrādāt datus tikai mūsu uzdevumā un mūsu apstiprinātam konkrētam mērķim un pamatojoties uz līgumu, kas ietver konfidencialitātes saistības, kas noslēgts ar mums.

7.2. Koncerna iekšējās pārvaldības vajadzībām, kā arī vadības un biznesa lēmumu pieņemšanai personas datus var apstrādāt arī citas juridiskas personas, kas pieder tam pašam koncernam, kurā ietilpst SIA “Enefit”. Attiecībā uz iespējamiem uzņēmumu apvienošanās, iegādes un finansēšanas procesiem, kas attiecas uz uzņēmumu grupu, personas datus var apstrādāt arī saistītas trešās personas (piemēram, juridisko pakalpojumu sniedzēji, konsultanti), ievērojot visus personas datu apstrādes principus.

7.3. Mēs arī vēlamies norādīt, ka noteiktos gadījumos mums ir likumā noteikts pienākums nosūtīt datus trešajām personām. Piemēram, mēs varam nodot datus valsts iestādēm (tostarp, bet ne tikai, policijai, tiesām), ja tam ir juridisks pamats saskaņā ar likumu.

7.4. Ja esat pilnvarojis trešās personas jūs juridiski pārstāvēt, pamatojoties uz pilnvaru, šīs personas tiek uzskatītas par apstrādes trešajām personām.

7.5. Trešās personas, kas veic apstrādi, var būt revīzijas, juridisko un citu šādu pakalpojumu sniedzēji. Turklāt apstrādes trešās puses var būt arī parādu piedziņas pakalpojumu sniedzēji, izpildes aģenti un uzņēmumi, kas nodarbojas ar maksājumu saistību neizpildi.

7.6. Google konta datu apstrāde.

7.6.1. Ja klients izmanto Google kontu, lai pierakstītos Enefit maksas pakalpojumu aplikācijā Volt, aplikācija apstrādā klienta iesniegtos Google konta datus (t.i., e-pasta adresi, paroli), lai:

7.6.1.1. izveidotu klientam uzlādes pakalpojuma kontu Enefit uzlādes pakalpojuma lietotnē Volt pēc klienta pieprasījuma;

7.6.1.2. identificēt klientu, kad tas ir pieteicies Enefit maksas pakalpojumu aplikācijā.

7.6.2. Enefit saglabā klienta Google konta datus Eiropas Savienībā.

7.6.3. Enefit nenodod klienta Google konta datus trešajām pusēm.

7.6.4. Ja vēlaties, varat iepazīties ar Google konfidencialitātes politiku Google tīmekļa vietnē.


8. PERSONAS DATU APSTRĀDE SOCIĀLO TĪKLU VIETNĒS

8.1. Turpmāk minētie iestatījumi attiecas uz mūsu LinkedIn lapas izmantošanu:

• mūsu LinkedIn lapa ir redzama interneta lietotājiem un LinkedIn kontu īpašniekiem;

• lapai var sekot, izvēloties atbilstošo opciju;

• ikviens var komentēt lapā publicētos ierakstus, mēs varam arī dzēst komentārus (piemēram, lai novērstu krāpšanas izplatīšanos);

• mūsu darba valodas ir igauņu un angļu, kā arī latviešu valoda Latvijas Republikas teritorijā. Komentēt ziņojumus un sazināties ar mums ir iespējams minētajās valodās;

• ikviens var sazināties ar mums privāti; 

• ja kopīgojat, atzīmējat ar “patīk (Like)” vai komentējat kādu ziņu, mēs saņemam paziņojumu;

• kad apmeklējat mūsu kontu, datus par jums mums vāc trešā persona, kuru mēs nekontrolējam; 

• mēs saņemam apmeklētāju statistiku nepersonalizētā veidā. 

8.2. Turpmāk minētie iestatījumi attiecas uz mūsu YouTube kanālu  izmantošanu:

• lapa ir redzama interneta lietotājiem un YouTube kontu īpašniekiem;

• ir iespējams abonēt kontu;

• ikviens var komentēt kontā pieejamos videoklipus, mēs varam arī dzēst komentārus (piemēram, lai novērstu krāpšanas izplatīšanos);

• ikviens var atzīmēt ar “patīk (Like)” un kopīgot videoklipus;

• mūsu darba valodas ir igauņu un angļu, kā arī latviešu valoda Latvijas Republikas teritorijā;

• kad apmeklējat mūsu kontu, datus par jums mums vāc trešā persona, kuru mēs nekontrolējam;

• mēs saņemam apmeklētāju statistiku nepersonalizētā veidā.

8.3. Mūsu Facebook kanālu (Enefit Latvija, Enefit Eesti, Enefit Volt) izmantošanai piemēro šādus iestatījumus: 

• lapa ir redzama interneta lietotājiem un Facebook kontu īpašniekiem;

• lapai var sekot, izvēloties atbilstošo opciju;

• ikviens var komentēt lapā publicētos ierakstus, mēs varam arī dzēst komentārus (piemēram, lai novērstu krāpšanas izplatīšanos);

• mūsu darba valoda Latvijas Republikas teritorijā ir latviešu valoda, taču komentēt ziņojumus un sazināties ar mums var ne tikai latviešu valodā, bet arī igauņu vai angļu valodā;

• ikviens var sazināties ar mums privāti, izmantojot ziņojumus; 

• ja kopīgojat, atzīmējat ar “patīk (Like)” vai komentējat kādu ziņu, mēs saņemam paziņojumu;

• kad apmeklējat mūsu kontu, datus par jums mums vāc trešā persona, kuru mēs nekontrolējam; 

• mēs saņemam apmeklētāju statistiku nepersonalizētā veidā. 

8.4. Mūsu Instagram kanāla izmantošanai piemēro šādus iestatījumus:

• Enefit Eesti lapa ir redzama interneta lietotājiem un Instagram kontu īpašniekiem;

• ja jums patīk kāds ieraksts, jūs to saglabājat, kopīgojat vai komentējat kādu ziņu, mēs saņemam paziņojumu;

• kad apmeklējat mūsu kontu, datus par jums mums vāc trešā persona, kuru mēs nekontrolējam; 

• mēs saņemam apmeklētāju statistiku nepersonalizētā veidā. 


9. COOKIES

Sīkfaili (sīkdatnes) ir mazi teksta faili, kas ļauj vietnēm nodrošināt labāku lietotāja pieredzi. Mēs izmantojam sīkfailus (sīkdatnes), lai personalizētu vietnes saturu un reklāmas, nodrošinātu sociālo mediju funkcijas un analizētu vietnes datplūsmu. Sīkāku informāciju par sīkfailiem (sīkdatnēm) skatiet saitē "Sīkdatņu iestatījumi" www.enefit.lv sākumlapas apakšā, kur varat arī mainīt sīkfailu iestatījumus.


10. KONTAKTI

Klienti var sazināties ar SIA “Enefit” klientu apkalpošanas dienestu jautājumos, kas saistīti ar klientu datu apstrādi, šādi:

• pa tālruni +371 6000 0055;

• pa e-pastu uz šādu adresi [email protected]

• pa pastu: Roberta Hirša iela 1, Rīga, LV-1045, Latvija. Pasta korespondencē kā saņēmēju (adresātu) lūdzam norādīt SIA "Enefit".

Lai uzdotu jautājumu par savu personas datu apstrādi un savu kā datu subjekta tiesību īstenošanu, iesniedziet attiecīgu rakstisku pieprasījumu. Ar mūsu datu aizsardzības speciālistu var sazināties pa e-pastu [email protected]. Mēs atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 30 kalendāro dienu laikā. Izņēmuma gadījumos tiesību akti ļauj mums pagarināt atbildes termiņu par diviem mēnešiem. Lūdzam jūs pieprasījumu parakstīt digitāli ar drošu elektronisko parakstu, lai mēs varētu pārbaudīt pieprasījumu/jautājumu iesniegušās personas identitāti un novērst datu izpaušanu nepiederošām trešajām personām.


11. NOBEIGUMA NOTEIKUMI

Šī SIA “Enefit” klientu datu apstrādes principu versija ir spēkā no 2024. gada 3. decembra. Mums ir tiesības pēc vajadzības grozīt un atjaunināt šos klientu datu apstrādes principus. Mēs vienmēr atjauninām klientu datu apstrādes principus un tos publicējam savā tīmekļa vietnē www.enefit.lv. Mēs jūs informēsim par jebkādām būtiskām izmaiņām šajā dokumentā, izmantojot mūsu tīmekļa vietni, e-pastu vai citus piemērotus līdzekļus.