Zaļā enerģija
Zaļā enerģija, kā uzņēmuma konkurētspējas veicinātājs
Tuvākajā laikā uzņēmumu emitētais CO₂ emisiju apjoms būtiski ietekmēs uzņēmumu konkurētspēju. Bankas izsniegs finansējumu un veiks pārfinansēšanu ar izdevīgiem nosacījumiem tikai tiem uzņēmumiem, kuri fokusēsies uz to, lai ar savu darbību radītu mazāku kaitīgo ietekmi uz vidi. Kā arī sadarbības partneri, klienti un arī darbinieki no uzņēmumiem pieprasa demonstrēt atbildību pret vidi.
Visērtākais un vienkāršākais veids, kā spert pirmo soli videi draudzīgākas uzņēmējdarbības virzienā, ir izmantot Zaļo enerģiju (ražota no atjaunīgiem resursiem).
Zaļo enerģiju iespējams izmantot neatkarīgi no uzņēmuma lieluma, slēdzot līgumu par elektroenerģijas iegādi vai papildinot esošā līguma nosacījumus.
Kādēļ izvēlēties Zaļo enerģiju?
Ilgtspējas ceļvedis (pdf)
Izdevīgi finansēšanas nosacījumi
Uzņēmuma kredītreitings jau šobrīd tiek izskatīts, ņemot vērā uzņēmuma ilgtspējas faktoru, tai skaitā emitēto CO₂ emisiju apjomu.
Ilgtspējīga attīstība
Vairāk nekā pusi no visas enerģijas patērē tirdzniecības un rūpniecības industrijas. Tas nozīmē, ka šīs nozares rada ievērojamu CO₂ emisiju daudzumu un kā jebkura nozares uzņēmuma pāreja uz atjaunīgo energoresursu ražotu enerģiju, neatkarīgi no tā patēriņa, ir ļoti būtiska klimata pārmaiņu novēršanā.
Uzņēmuma tēla nākotne
Nepieņemot ilgtspējīgus un sociāli atbildīgus stratēģiskos lēmumus, bizness riskē zaudēt klientu, sadarbības partneru un darbinieku uzticību. Jau tagad daudzi lieli, starptautiski uzņēmumi ir izstrādājuši CO₂ samazināšanas plānus, kas sastāv lielākoties no atbalsta atjaunīgās enerģijas ražošanai.
Starptautisku sertifikātu iegūšana
Pastāv dažādi sertifikāti, kas apliecina uzņēmuma, tā objektu vai produktu piederību konkrētai priekšrocību grupai. Lai saņemtu šādu sertifikātu, viens no nosacījumiem ir atjaunīgo resursu enerģijas izmantošana savā pamatdarbībā.
Zaļās enerģijas preču zīme
Izmantojot videi draudzīgu enerģiju un marķējot produktu ar attiecīgu zīmolu, ražotājam ir lielāks tirgus potenciāls, jo patērētāji arvien biežāk izvēlas iegādāties ilgtspējīgi domājoša uzņēmuma produktus.
Zaļās enerģijas preču zīmes izmantošana uzņēmuma komunikācijā
Katrs uzņēmums, kas izmanto Zaļo enerģiju, saņem Zaļās enerģijas sertifikātu un tiesības izmantot Zaļās enerģijas marķējumu. Tos pareizi izmantojot uzņēmuma komunikācijā, ir iespējams veidot zaļāku uzņēmuma tēlu, nostiprināt pozīcijas tirgū, kā arī piesaistīt jaunus, zaļi domājošus partnerus un klientus.