Enefit klientu skaits sasniedzis 100 000, apgrozījums – 140 miljonus eiro


Image

Energokompānija Enefit šogad turpinājusi stabilu izaugsmi Latvijā, gada laikā mājsaimniecību segmentā par 56% palielinot savu klientu portfeli un sasniedzot 100 000 klientu. Uzņēmuma apgrozījums pirmajos deviņos mēnešos sasniedzis 140 miljonus eiro, savukārt EBITDA jeb peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas šajā periodā bija 2,1 miljons eiro.

Klientu skaits un finanšu rezultāti auguši, sekmīgi īstenojot uzņēmuma stratēģiju – strauji palielināt vēja un saules elektrostaciju skaitu Baltijā, kā arī efektīvi izmantot tirgus datu analīzi produktu un pakalpojumu izstrādē.

“Uzņēmuma spēja ātri reaģēt uz mainīgajiem tirgus apstākļiem, sekmīga pielāgošanās pieprasījuma izmaiņām un darbības efektivitātes celšana ir bijis pamats sasniegtajam rezultātam. Skatoties uz priekšu, paredzu, ka konkurence elektroenerģijas tirgū turpinās pieaugt un cīņa par klientu piesaisti kļūs tikai spēcīgāka. Vienlaikus jau veiktie uzņēmuma darbības uzlabošanas pasākumi ļauj būt drošiem, ka stabila izaugsme turpināsies arī nākamajos periodos,” pauž Enefit vadītājs Krists Mertens.

Kā norāda K. Mertens, nākamajā periodā Enefit atbilstoši uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem turpinās izvērst savu pamatdarbību gan privātpersonu, gan juridisko klientu segmentos, vienlaikus attīstot un ieviešot arī jaunus enerģijas produktus un pakalpojumus. To vidū ir gan elektrības uzkrāšanas tehnoloģiju aktīva ieviešana, gan viedo risinājumu attīstība ar mērķi veicināt aktīvo lietotāju skaita tālāku pieaugumu un iesaisti elektroenerģijas tirgū. Norit aktīvs darbs arī pie lielo saules paneļu parku izveides ar mērķi stiprināt energoietilpīgo Latvijas uzņēmumu konkurētspēju. Kā arī turpinās elektroauto publiskās uzlādes infrastruktūras izveide visā valsts teritorijā, t. sk. piesaistot Eiropas fondu līdzfinansējumu, kura ietvaros šogad jau noslēgti līgumi par septiņu jaunu ātro uzlādes punktu izbūvi uz galvenās nozīmes autoceļiem Latvijā.