Sākumlapa  »  Gāze » 

Sadarbība ar gāzes sadales sistēmas operatoru

Lai varētu saņemt Enefit gāzi, Jūsu uzņēmumam ir jābūt spēkā esošam sistēmas pakalpojumu līgumam ar sadales tīklu operatoru, AS  „Gaso".


Pie sadales sistēmas operatora jāgriežas sekojošos gadījumos, lai:

  • nodotu skaitītāja rādījumus;
  • informētu par avārijas situāciju;
  • risinātu tehniskos jautājumus (pieslēgumi sistēmai, skaitītāju maiņa, plombas bojājumi, sistēmas pakalpojumu izmantošana);
  • iesniegtu pieprasījumu pārtraukt dabasgāzes piegādi objektā.

Vairāk par skaitītāja rādījumu nodošanu uzzini šeit: Patēriņa datu nodošana






Vairāk informācijas

Kontaktinformācija klientiem ar gāzes sadales sistēmas operatoru:

1. Tehniskajos jautājumos (pieslēgumi sistēmai, skaitītāju maiņa, plombas bojājumi, sistēmas pakalpojumu izmantošana u.c.)

  • sūtot e-pastu: info@gaso.lv vai www.gaso.lv
  • zvanot uz tālruni: 155
  • klātienē – Klientu apkalpošanas centrā vai reģionālajos iecirkņos.

2. Ja nepieciešams iesniegt pieteikumu pārtraukt vai atjaunot dabasgāzes piegādi gazificētajā objektā:

3. Avārijas situācijas gadījumā: 114

4. Pašapkalpošanās portāls: www.mans.gaso.lv/