Līgumu ievadīšanas Partnerweb instrukcija

Līgumu ievadīšana Enefit sistēmā

2. Klienta kontakta veidošana.

Logojamies iekšā izmantojot savu personas kodu un Smart ID, ja viss ir veiksmīgi, tad parādīsies šāds klienta ievades logs


Image

3. Ievadam personas kodu, lai pārliecinātos, vai klients ir reģistrēts Enefit sistēmā:

a. Ja klients jau būs reģistrēts, pēc personas koda ievadīšanas uzrādīsies klienta kartiņa (Esošas klienta kartiņas datus nav iespēja rediģēt):


Image

b. ja klients vēl nav Enefit datu bāzē, tad atvērsies klienta ievades lauki:


Image

c. Svarīgi – ievadot jaunu klientu, pārliecinieties vai visi dati ir korekti, jo nospiežot Submit data tos vairs nevarēs labot.

4. Līguma slēgšana – pieslēguma adrese. Pēc klienta ievadīšanas nākamais solis ir pieslēguma adreses definēšana:

a. Ja klientam ir vairākas objektu adreses, tad katra objekta adrese jāievada kā jauns līgums. Un ja visiem objektiem ir pārdoti papildus pakalpojumi vai kāda atlaide, tā būs jāatzīmē pie katra līguma ievades;

b. Atlaide apkalpošanas maksai, ja ir vairāki objekti piešķirsies automātiski mūsu sistēmā, balstoties uz klienta personas kodu un noslēgtajiem līgumiem;


Image

c. Ja adrese nav atrasta, tad jāizvēlas iespēja – Enter manually un jāmeklē adrese pēc skaitītāja numura vai citas pieejamās informācijas


Image

5. Kad objekta adrese ir izvēlēta, atzīmējam, kuru no produktiem klients lietos: FIX (fiksēta cena) vai SPOT (Dinamiskā biržas cena)


Image

6. Izvēloties tarifa plānu nonākam līdz nākamajam solim, kurā var ievadīt atlaides kodus un pievienot papildus produktus:

a. Discount code: var ievadīt atlaižu kodus un apstiprināt ar Apply discount

b. Papildus produkti – izvēlamies pavelkot pelēko slaideri labajā malā pie produkta, ja ir zaļš, tad līgumam ir pievienots papildus produkts, ja pelēks, nav pievienots:

  • Green energy (zaļā enerģija)
  • Electric appliences insurance (apdrošināšana)


Image

7. Ja tiek ievadīts atlaides kods, tad atlaide parādīsies pie gala cenas:

a. Bet, ja vienā līgumā ir vairāki atlaižu produkti, tad sadaļā Monthly fee uzrādīsies pēdējais papildprodukta atlaižu kods. Bet atlaides summa rēķinās korekti.

b. Ja atlaides kods piešķirts nekorekti, tad izmantojam reset code, lai to atceltu


Image

8. Pēdējais līguma noslēgšanas solis ir e-pasta informācija, kuru norādīt rēķina saņemšanai. Ieķeksējot automātiski jau tiks izmantota esošā e-pasta adrese, bet var e-pastu arī ievadīt manuāli. Kad viss ievadīts – pārbauda datus un spiež Confirm Contract:


Image

9. Drošības nolūkos vēl sistēma pārjautās, vai vēlaties apstiprināt līgumu, pēc šīs apstiprināšanas labojumi vairs nebūs iespējami:


Image

10. Kad līgums ir saglabāts sistēma Jūs atgriezīs sākuma lapā un īslaicīgi parādīs izveidotā līguma numuru, pēc neilga laika tas pazudīs un Jūs varat droši meklēt tālāk nākamo klientu pēc personas koda.


Image

Ja kādu iemeslu dēļ Jums neizdodas ievadīt klienta līgumu sistēmā – reģistrējam to manuālo līgumu reģistrā:

  1. Piefiksējam visu nepieciešamo informāciju par klientu;
  2. 2x dienā Enefit asistents pārbauda informāciju un veic nepieciešamās korekcijas no savas puses – kad līgums gatavs ievadei partnerweb – tiek atstāts komentārs: Ievadīt partnerweb;
  3. Aģents ievada partnerweb un atzīmē komentāru: Pabeigts;